SYMULACJA NR 1: stworzyć sesję szkoleniową dot. ról zespołowych i pracy zespołowej na bazie analizy odpowiednich momentów z wybranego z poniższych filmów:
Trzy minuty. 21:37; Maciej Ślesicki
Ciacho ; Patryk Vega, Ciekawy przypadek Benjamina Buttona; David Fincher
Badlands; Terrence Malick
Niebezpieczny umysł ; George Clooney, Johnny poszedł na wojnę; Dalton Trumbo
Słoneczny zegar; Andrzej Kondratiuk
Nostalgia; Andriej Tarkowski, M – Morderca ; Fritz Lang
10 minut później: Trąbka ; nowele, Ich noce; Frank Capra
Tydzień z życia mężczyzny; Jerzy Stuhr
Wielka Heca Bowfingera; Frank Oz, Monty Python i Święty Graal; Terry Gilliam
Książe w Nowym Jorku; John Landis
Zróbmy sobie wnuka; Piotr Wereśniak
SYMULACJA NR 3: przygotować artystyczną zabawę motywacyjno – integracyjną na koncepcji tekstu do jednego z poniższych utworów muzycznych:
Ramones, The, It’s Alive, Smith, Patti, Horses
Pearl Jam, Vitalogy, Porter Band, Refill, Dodgy, Free Peace
Brygada Kryzys, Brygada Kryzys, U2, Under The Blood Red Sky, Sting, …Nothing Like The Sun
I Ching, Ja płonę
ZADANIE NR 3: – Umiejętność intuicyjnego wyrażania profesjonalnych poleceń. Stworzyć zrozumiałą dla dzieci instrukcję stosowania wybranej zwymienionych tutaj tabletek:
2.0, Inhibitory pompy protonowej – stosowane doustnie
200.1, Wziewne kortykosteroidy – produkty jednoskładnikowe – proszki i aerozole
110.1, Leki przeciwgrzybicze do stosowania doustnego – pochodne triazolu – stałe postacie farmaceutyczne
166.1, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – lewetiracetam – stałe postace farmaceutyczne
186.0, Leki psychoanaleptyczne – Inhibitory acetylocholinoesterazy stosowane w leczeniu choroby Alzheimera
46.0, Leki wpływajace na gospodarkę lipidową – inhibitory reduktazy HMG-CoA
90.3, Antybiotyki cefalosporynowe do stosowania doustnego – płynne postacie farmaceutyczne