Zawiadamiamy iż na kursie Uczenie Psycholingwistyczne i Symulacje Integracyjne zalecamy tu przedstawione tematy do prezentacji zaliczeniowej:
symulacja językowa – „Metody pomiarów parametrów matrycowych detektorów podczerwieni” i „Czwarta władza w kontekście telewizyjnych i internetowych serwisów informacyjnych w Polsce po transformacji systemowej”
gra komunikacyjna – „Częstość i długotrałość występowania zjawisk atmosferycznych w Sandomierzu w latach 1991-2010” i „Przezwiska nadawane przez uczniów na przykładzie wychowanków SOSW nr II w Gnieźnie”
symulacja lingwistyczna : „Promocja gmin w powiecie gnieźnieńskim.” oraz Symulacje Biznesowe i „Promocja gmin w powiecie gnieźnieńskim.”
symulacja lingwistyczna – „Polska a Unia Europejska w świetle polityki społecznej (podmiot polityki społecznej na przykladzie Osrodka Pomocy Społecznej w Trzemesznie)” oraz „Rzeczywistość PRL w filmach Stanisława Barei”
gra komunikacyjna – „Święte kanonizowane przez Jana Pawła II” i „Działania promocyjne kształtujące wizerunek miasta na danych źródłowych z Gniezna”
symulacja edukacyjna : „Zawiłe ścieżki pojednania. Stosunki polsko-niemieckie w latach 1945-2004” oraz „Ewolucja mechanizmów propagandy w środkach komunikacji masowej”
zabawa lingwistyczna – „Problematyka społeczna w listach św. Hieronima (Ep. LIX-CVIII)” oraz „Terroryzm międzynarodowy i metody jego zwalczania”
zabawa decyzyjna – „Dziedzictwo kulturowe powiatu Radzyń Podlaski” i „Teorie spiskowe próby wyjaśnienia historii”
zabawa menedżerska – „Konkursy Chopinowskie w polskich i rosyjskojęzycznych czasopismach” i „Postać Superbohatera i jego wpływ na kulturowy wizerunek współczesnego mężczyzny”